YIN YOGA

Yin yoga objedinjuje aspekte hatha yoge, koncept meridijana u kineskoj medicini, taoističke filozofije i budističkih tehnika meditacije.

 

Yin yoga ima pozitivan učinak na tjelesne organe, imunološki sustav, zglobove i kosti.

Položaji se zadržavaju 3-4 minute dok su mišići opušteni, tako da se stimulira rad vezivnog tkiva. Idealna je za kombinaciju s dinamičnim stilovima yoge (Ashtanga, Vinyasa), kao i za one koji žive užurbanim i stresnim ritmom i žele se u potpunosti opustiti.

 

Da bi održali vitalnost zglobova, vježbamo yin yogu koja je komplementarna yang stilovima. U yin yogi se položaji zadržavaju dulje vrijeme a cilj je na vrlo, vrlo nježan način doprijeti do zglobova kroz različite položaje, u potpunosti opuštajući mišiće.

Takav način vježbanja pomaže u sprečavanju krutosti i imobilnosti zglobova te kompenzira degenerativne promjene u zglobovima.

 

Smanjena pokretljivost zglobova smanjuje protočnost. Dugoročno smanjena protočnost u zglobovima ometa transport hranjivih tvari, te utječe na zdravlje cijelog koštanog sustava, ali i ostalih organa – drugim riječima smanjuje se prirodno zacjeljivanje tijela.

 

Osim što podržava zdravlje zglobova, sat yin yoge je odlično vrijeme za duboku introspekciju -  umirujemo svoje misli i otpuštamo sve nepotrebne emocije poput tuge, ljutnje, panike, strahova i bijesa.

 

Nakon godina samostalnog vježbanja i proučavanja Yin yoge, Brankica je svoju edukaciju iz Yin yoge stekla na Yin yoga teacher trainingu u Pragu i jedan je od rijetkih certificiranih učitelja Yin yoge u Hrvatskoj

 

Yin yoga otvorena je za sve polaznike.

  • Wix Facebook page
  • Google+ App Icon
  • YouTube Classic